Am scris și încă voi mai scrie

În ultimii doi ani de zile mi-am dedicat o foarte mare parte din timp creației literare, pe care iată, astăzi, o pot aduce înaintea publicului larg. Din pasiune s-a născut dorința, iar din dorință a luat naștere fapta. Nu consider că a fost greu, însă nici ușor nu a fost, dar rodul muncii mele îl văd acum copt și numai bun de gustat. Grădina este încă plină - să continui a vorbi metaforic - însă timpul va hotărî când va fi din nou vremea pentru cules. Până atunci, vă invit să cunoașteți conținutul acestor lucrări, care pot fi achiziționate de la Galeria de Artă Iosif Tellman din Lupeni sau de la mine personal, la adresa de e-mail universalis.info@yahoo.ro.
Bogdan Adrian Gîscă

duminică, 8 iunie 2014

Vibrații

autor: Bogdan Adrian Gîscă
Timpule…
caută-mă în întunericul veacurilor şi află-mă!
Căci cine poate afla existenţa mai bine ca tine?
Tu eşti divinitate şi viaţă, şi moarte…

Trupule…
ieşi la lumină şi bucură-te!
Nimic mai presus ca tine nu e,
decât sufletul.
Iar sufletul meu, mai prejos decât trupul îmi e…

Tiranule…
suflete îngropat în cenuşa vieţii aprinde-te!
Renaşte! şi zbori ne-ncetat spre un nor ce se pierde,
şi te-neacă-ntr-o apă ce fierbe
şi mori!

Te-ngrop…
şi te-nviu când doresc şi te-acopăr din nou!
Blestemat esti… şi fericit eşti mereu,
căci te-nalţi şi decazi
şi te pierzi ca un glas în ecou!

(din volumul Lumini și Umbre)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu