Am scris și încă voi mai scrie

În ultimii doi ani de zile mi-am dedicat o foarte mare parte din timp creației literare, pe care iată, astăzi, o pot aduce înaintea publicului larg. Din pasiune s-a născut dorința, iar din dorință a luat naștere fapta. Nu consider că a fost greu, însă nici ușor nu a fost, dar rodul muncii mele îl văd acum copt și numai bun de gustat. Grădina este încă plină - să continui a vorbi metaforic - însă timpul va hotărî când va fi din nou vremea pentru cules. Până atunci, vă invit să cunoașteți conținutul acestor lucrări, care pot fi achiziționate de la Galeria de Artă Iosif Tellman din Lupeni sau de la mine personal, la adresa de e-mail universalis.info@yahoo.ro.
Bogdan Adrian Gîscă

sâmbătă, 7 iunie 2014

Festival de sport, muzică și gulaș la Lupeni

Comunitatea maghiară din Lupeni a organizat astăzi, 7 iunie 2014, un frumos eveniment distractiv în zona cunoscută 5 Sud, la care au participat, pe lângă membrii comunității și reprezentanții UDMR-ului local și o mulțime de români. 
Deși nu sunt vorbitor de limbă maghiară și nu fac parte nici din partidul politic care reprezintă această comunitate, întotdeauna m-am simțit bine primit în rândurile lor.
Pentru că leg de ceva ani o prietenie sinceră cu președintele UDMR-ului lupenean, David Benedekfi, cu Amalia Antal, dar și cu numeroase alte persoane din jurul lor, am ținut neapărat să mă alătur lor la această petrecere de bun gust, care nu a fost un eveniment etnic, ci unul uman. Muzica a cântat pe parcusul întregii zile, dansurile au fost frumos interpretate de un ansamblu de tineri artiști, iar langoșii calzi și gulașul bine făcut au dat un plus de savoare evenimentului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu